.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتاق بازرگانی ايران در ساری:
اقتصاد مازندران با توسعه گردشگری شکوفا می شود
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اين كه بايد اشتغال مولد ايجاد كنيم و از افزايش كمي اصناف بپرهيزيم، عنوان كرد: مازندران مي تواند با توسعه گردشگري مشكلاتش را مرتفع و اقتصادش را شكوفا نمايد.

 شمال نیوز: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اين كه بايد اشتغال مولد ايجاد كنيم و از افزايش كمي اصناف بپرهيزيم، عنوان كرد: مازندران مي تواند با توسعه گردشگري مشكلاتش را مرتفع و اقتصادش را شكوفا نمايد.

به گزارش شمال نیوز؛ محسن جلال پور شامگاه گذشته در نشست مشترک استاندار، مدیران دستگاه هاي اجرايي و بخش خصوصی مازندران با رئیس و اعضاي هيات رييسه اتاق بازرگاني ایران و روساي اتاق بازرگاني برخي استان هاي كشور، با اشاره به اين سيستم اقتصاد كشور در سال هاي اخير، راهي اشتباه را پيموده است و شرايط امروز كشور، ناشي از ان اتفاق است، بيان كرد: با وجود آن همه درآمد نفتي به دليل سوء تدبير  و تزریق‌های پول‌های مضاعف هیچ اتفاقی در حوزه اشتغالزایی طي دولت نهم و دهم در كشور نيفتاده است و آسيب جدي به توليد و اقتصاد كشور وارد آمده است.

وی افزود: متاسفانه اين سياست ها نه تنها بخش خصوصي را نجات نداد، بلكه مشكلات كشور را به دليل تزريق نيروي مازاد چند برابري به بدنه دولت بيشتر نمود.
رئیس اتاق بازرگانی ايران تصریح کرد: امروز كشور در سايه رهنمودهاي رهبري معظم انقلاب و تاكيد بر اجراي اقتصاد مقاومتي، بازگشت به مردم و ظرفيت بنگاه هاي اقتصادي و تدبير و تلاش دولت در صحنه داخل و عرصه بين الملل در حال بازگشت به مسير اصلي است.
جلال پور با بيان اين كه راه نجات كشور در حوزه هاي اقتصادي، مشاركت با بخش خصوصي است، ياد آور شد: بايد با صبر و حوصله و هم دلي و هم افزايي راه هاي رفته را بازگرديم و كشور را بسازيم.
وي با اشاره به اين كه امروز راه برون رفت از مشكلات، تحقق اقتصاد پايدار است، بيان داشت: شوراي پول و اعتبار، به دنبال راهي براي تامين سرمايه در گردش واحدهاي توليدي است.
جلال پور از همكاري اتاق بازرگاني ايران در ساخت نمايشگاه صنعت استان خبر داد و خاطر نشان ساخت: بخش خصوصي بايد ميدان دار فعاليت اقتصادي كشور باشد و دولت تنها با سياست گذاري و هماهنگي اين بخش را در عمران ايران عزيز همراهي كند.
رئیس اتاق بازرگانی ايران با اشاره به اين كه بايد اشتغال مولد ايجاد كنيم و از افزايش كمي اصناف بپرهيزيم، عنوان كرد: مازندران مي تواند با توسعه گردشگري مشكلاتش را مرتفع و اقتصادش را شكوفا نمايد.
/photo/139406181449.JPG
تسهيلات بانكي در اختيار فعالان اقتصادي قرار گيرد

استاندار مازندران نیز در این نشست، با اشاره به اين كه امروز هم دلي و هم زباني موجود در فضاي استان، بزرگ ترين سرمايه مازندران است، ياد آور شد: بايد با هم افزايي و مشاركت همه گروه هاي فكري و سياسي و همراهي بخش خصوصي، زمينه پيشرفت استان را فراهم نماييم.
وي با بيان اين كه درد فعالان اقتصادي درد ماست و مشكلات و رنج هاي آنان دل ما را به درد مي آورد، بيان كرد: هيچ مديري در مازندران حق ندارد با قطع خدمات زيربنايي واحدهاي توليدي مشكل دار، ادامه فعاليت توليد گران استان را متوقف كند.
ربيع فلاح جلودار با اشاره به اين كه بانك ها عليرغم مشكلاتي كه دارند، همكاري خوبي با بخش هاي توليدي استان دارند، خاطر نشان ساخت: تسهيلات بانكي بايد در اختيار فعالان اقتصادي قرار گيرد.
فلاح با بيان اين كه با تلاش شبانه روزي و اتحاد و هم افزايي دولت و بخش خصوصي بايد مشكلات استان مرتفع شود، گفت: بايد فضاي استان را به سمت آموزش رشته هاي مهارتي و فني ببريم و اين نسخه اي نجات بخش براي اشتغال استان به ويژه دانش آموختگان جوياي كار است.
مقام عالي دولت در مازندران، با اشاره به ظرفيت و توانمندي بالاي اتاق بازرگاني در توسعه توليد و اشتغال، اظهار داشت: اتاق بازرگاني بايد با نقش آفريني درست، مشكلات را از پيش پاي فعالان اقتصادي و توليدي بردارد.
وي با تاكيد بر اين كه اتاق و بخش خصوصي مي توانند مساله توسعه صادرات استان را در بخش هاي مختلف حل نمايند، افزود: امروز زمينه حمل و نقل و ترانزيت كالا از استان به مبادي صادراتي فراهم شده است.
استاندار با اشاره به اين كه در درياي مازندران مي توان به ميزان 1 ميليون تن ماهي توليد نمود، تصريح كرد: بايد اسكله هاي چند منظوره چند هزار تني براي پشتيباني توليد راه اندازي نمود و استان پيگيري هايي در اين راستا داشته است.
فلاح با بيان اين كه براي توسعه اقتصادي مازندران، برنامه ها و طرح هاي بسياري داريم كه بخشي از آن در حال انجام است، خاطر نشان است: تنها در سايه كار و كار و كار و تحول در فرهنگ كار كردن مي توان اقتصاد و اشتغال استان را نجات داد.
گفتني است؛ در اين نشست با حضور استاندار مازندران و رييس اتاق بازرگاني ايران از تلاش هاي عشريه و وفاييان، روساي سابق و اسبق اتاق بازرگاني مازندران با اهداء لوح، تقدير شد.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سواد كوهي 19 شهريور 1394
چه عجب يكي به فكر گردشگري افتاد چند روز پيش يه تهراني اومد سواد كوه براي اولين بار رفتيم تو جنگلهاي سواد كوه ميگفتند مگر ايران چنين جايي داريم چرا كسي به فكر اين منطقه غريب نيست چون مسولين پاي كار نداريم همه بي سواد همه با لابي و باند بازي اومدند سواد كوه ته دل درد بلاره يه تله كابين يه درياچه مصنوعي يه پار ك مدرن يه هتل مجلل نداره هر چي داره فقط خداداديه خدايا شكرت با همه نعمتهايي كه به سواد كوهيها دادي متاسفم براي نمايندگان سواد كوه چهدقبليها چه فعليها همه شون يه جورند بايد به فكر سواد كوهي باغيرت باشيم نه اونايي كه اومدند پشت سرشان را نگاه نكردند
علی 19 شهريور 1394
پس چرا تا حالا با این همه گردشگر شکوفا نشده حرف زدن وتقصیرات را از سر خود باز کردن خیلی اسان است بحای این همه همایش وحرف به فکر صنعت باشند نه به قول خودشان صنعت گردشگری
مهرداد 19 شهريور 1394
همین گردشگری و سرسبزی و منابع طبیعی مازندران را به نابودی و غیرصنعتی کردن مبتلا کرد صنعت و اشتغال را می برن اصفهان و تبریز و اراک و مازندران.....
- 18 شهريور 1394
اقاي جلودار فلاح مازندران كه فعاليت عمده اش كشاورزي است.و در شرايط كنوني كه نميتوانند توليد كشاورزي خود را حتي به پايين ترين قيمت بفروشند وادامه حيات بدهند .ايا اين اتاق بازرگاني ميتواند در اين خصوص كمك مردم كشاوررز باشد تا محصولشان را كه توليد كرده اندبفروشند يا بايد صبر كنند ماهي توليد كنند؟
مهمان 19 شهريور 1394
ایا گردشگری اسلامی میتواند چرخهای توسعه استان مازندران بحرکت دراورد.ایا میلیونها دلارپولی که توسط گردشگران ایرانی به کشورهایی چون ترکیه،تایلند،مالزی،اندونزی،استرالیا و....نمیتوانست در صنعت گردشگری داخلی مصرف گردد؟ بهرحال شعارتوسعه گردشگری وتوسعه سرمایه گذاری در ان بدون مهار پولهای ذکر شده در بالا درحد همان شعار خواهد ماند.
مازنی 20 شهريور 1394
آقای استاندار که سمت راست نشسته من نمیدونم تو استان چیکار میکنه؟!!!تو این چند وقت چه کار مثبتی واسه مازندران انجام شد؟اتوبان ساری قائمشهر سومین اتوبان پر تردد کشوره تو ایام عید.اما فقط مسافرا میانو طبیعتو دریا رو کثیف میکنن میرن. واسه شهر خودتون که بابله چیکار کردین اقای استاندار؟تنها تغییری که دیدیم این بود که بعد چنوقت که گذرم افتاد سمت ساری و استانداری سه تا بامبو جلوش کاشتن.آفرین.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.